Menu Nazareth
Главная страница
Биография Nazareth
История группы Nazareth
История группы Nazareth - 1
Состав группы Nazareth
Статьи о группе Nazareth
Блог на сайте Nazareth
PIONEERS AND MAVERICKS OF SCOTTISH ROCK
Дискография Nazareth
LP Nazareth 1975-1980
LP Nazareth 1981-1986
LP Nazareth 1989-2011
Фотоархив группы
Концертные фото Nazareth
Посмотреть видео Nazareth
Nazareth. Rusian Fan Site. Biographies, Diskographies, Photos, Video, Tour Dates. Оригинальные композиции  Табулатуры для гитаристов Лирика и мызыка Творчество Nazareth
График тура Nazareth - 2008
Табулатуры группы Nazareth
Тексты песен участников группы Nazareth
Тексты песен Nazareth
 
Rock Text
Hard Rock Text
Rock Lyrics
 
Partners
 


 
Nazareth Press
 
Login Form
Логин:
Пароль:




Poundcake
Poundcake
Yeah, she's gotta have a soul,
Or it won't feel right,
We're just playin, clean and simple
Wrapped up, nice and tight
In a home-grown, and down home,
That makes a woman
Cookin' up that old time long lost recipe, for me
It's gettin' hard to find
Guess it ain't hip enough now
You take an average guy
Who can't identify
And there's a short supply
Of the fine, fine stuff,
Lemme get on, lemme get on, lemme get on some of that
Shake it up, pick it out nice,
Lemme get on, lemme get on, lemme get on outta there,
I still love my baby's Poundcake
Home grown, and down home,
Yeah, that's the woman,
Still cookin up an old time, long lost recipe
Lemme get on some of that,
Uh ha, uh ha, ho
Uh ha, uh ha, ho, yeah
I want some of that
Uh ha, uh ha, ho
Gimme some of that, uh ha, uh ha, ha...Ow!
Oh, got some real fine, poundcake..
I've been out there,
Tried a little bit of everything
Its all sex without love
I felt the real thing is poundcake
Home grown, and down home,
Yeah, that's the woman,
Still cookin with that old time, long lost recipe, yeah, whew!
She's down home and down home,
Oh, that's my woman,
Gimme some of that,
Uh ha, uh ha, ho
Uh ha, uh ha, ho,
Lemme hold that
Uh ha, uh ha, ho
Uh, uh ha, uh ha ho, yeah
Home grown, and down home, whew!
C'mon, babe,
Gimme some of that
Gimme some of that
Home grown, way down home, yeah!
Uh ha, uh ha, ho, yeah
Gimme some of that, whew!
C'mon babe!
Menu Nazareth
Главная страница
Информация о сайте
Каталог ссылок

The Anthology


Обратная связь
Гостевая книга
Hard Rock Lyrics
Texts And Lyrics
Texts And Translations
Tabs And Translations


Надписи из Пенопласта

От мира сего...




 
  Российский неофициальный сайт легендарной группы Nazareth © 2019